عملیات مرصاد برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس است
واحدبسیج دبیرستان نرجس دختران فاطمه
حوزه بسیج شهید مطهری -شهرستان برخوار اصفهان

عملیات مرصاد برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس است
 

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: عملیات مرصاد روز نابودی دشمنان داخلی و خارجی و در حقیقت برگ زرینی در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس است.

خبرگزاری فارس: عملیات مرصاد برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی عصر امروز در حاشیه آیین عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدای بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان همزمان با پنجم مرداد سالروز عملیات مرصاد در سال 67 اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با گذشت بیش از 33 سال از انقلاب هنوز هم با جان و دل محافظ ارزش‌های اسلام، آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و خون‌های پاک شهدا هستند.

وی با بیان اینکه شهدا، ایثارگران و رزمندگان و خانواده معزز آنان سرمایه‌های معنوی جامعه و اسناد افتخار ایران اسلامی برای تمام اعصار و قرن‌ها هستند، افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به منظور آشنا کردن نسل جوان کشور با رشادت‌های شهدا در جامعه ضروری است.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: انتقال رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان موجب ایجاد انگیزه و پشتکار در بین نسل جوان می‌شود و تأثیر بسیار مثبت و مؤثری ‌می‌گذارد و آنان را در برابر هجمه و تبلیغات مسموم دشمنان بیمه می‌کند.

متقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس عنوان کرد: ملت ایران در عملیات مرصاد به دنیای غرب و شرق به ویژه منافقان ثابت کرد که چه قبل از صدور قطعنامه و چه بعد از آن در هر شرایطی آماده دفاع از میهن و کشور اسلامی هستند و در این راه لحظه‌ای از فرمان رهبر و مقتدای خویش فاصله نمی‌گیرند.

وی اظهار داشت: عملیات مرصاد روز نابودی دشمنان داخلی و خارجی و روز نبرد مدافعان ایران اسلامی در مقابل متجاوزان بعثی و منافقان بود و در حقیقت عملیات ظفرمندانه و غرورآفرین مرصاد برگ زرینی در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس است.

متقی افزود: امروز نیز حفظ دستاوردهای انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری وظیفه همگان است تا با الهام از فرهنگ اسلامی و ولایی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و سبب عزت ایران اسلامی در جهان شویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 21:26 :: نويسنده : داوری_فرمانده واحد دبیرستان نرجس

درباره وبلاگ

واحدبسیج دبیرستان نرجس دختران فاطمه (س)
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان واحدبسیج دبیرستان نرجس دختران فاطمه(س) و آدرس basijnarjes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 2117
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


Pichak go Up


استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال امروز


IS
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
دریافــــــــت کد

Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر