روز مقاومت اسلامی پرتو مقاومت مردم ایران در آزادسازی خرمشهر است
واحدبسیج دبیرستان نرجس دختران فاطمه
حوزه بسیج شهید مطهری -شهرستان برخوار اصفهان

وی اظهار داشت : مقاومت اسلامی میراث بزرگی است كه از امام راحل برجای مانده و شاگردان مكتب امام خمینی (ره)‌، پرچم مقاومت را بر دوش گرفته و در جهان برافراشته اند به طوری كه مقاومت 33 روزه مردم لبنان و مقاومت حماس در برابر استكبار از نمونه های بارز آن است .

كاشانی پور بیان داشت: مقاومت اسلامی حزب الله لبنان درجنگ 33 روزه همدوش مقاومت مردم فلسطین است با این تفاوت كه مقاومت اسلامی لبنان توانست رژیم اشغالگر اسرائیل را به زانو در آورد و آن فكر پوشالی شكست ناپذیری اسرائیل فرو ریخت .

وی یادآور شد: در زمان مقاومت مردم لبنان ، سران كشورهای انگلیس، فرانسه، سران خود فروخته، احراب 14 مارس و چندین كشور دیگر تنها در پی شكست لبنان در این مقاومت بودند اما این مقاومت اسلامی با خون افرادی چون شیخ احمد یاسین و عماد مغنیه امضا شده بود و با مقاومت در برابر استكبار طعم تلخ شكست بر آنان چشانده شد.

این كارشناس ارشد علوم سیاسی افزود: ‌قدرت پوشالی اسرائیل در همان سه روز اول مقاومت متوجه شكست و ناكامی خود در این جنگ از لحاظ هوایی، دریایی و زمینی شد، اما آمریكایی ها كه حامی اصلی اسرائیل در این جنگ بودند بر ادامه جنگ با استدلال اینكه اسرائیل در این جنگ چیزی به دست نیاورده است پافشاری می كردند اما در پایان با دخالت شورای امنیت و صدور قطعنامه 1701 این جنگ خاتمه یافت .

وی گفت: با توجه به پیروزی حزب الله لبنان در این جنگ، قدرت های استكباری فریاد اینكه در این جنگ هیچكس پیروز نشده است سر دادند، اما شرایط اینگونه رقم خورد كه دیگر شكست ناپذیر بودن اسرائیل ، قدرت اطلاعاتی موساد و نقش اعراب فرو ریخته شد و ثبات قبل از جنگ جای خود را به بی ثباتی داد.

كاشانی پور بیان داشت:‌ مقاومت اسلامی با پیروزی همراه است و لازمه آن اتحاد است ، در هرجای جهان اگر مقاومتی اتفاق افتد پیروزی نصیب افرادی است كه دارای اتحاد هستند ، پیروزی با كسانی است كه در راه خدا و در مسیر خدا مقاومت می كنند.

وی با بیان اینكه پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه ضربه سهمگینی بر اسرائیل بویژه به آمریكا بود تاكید كرد: امت اسلامی می تواند بر تمامی امكانات و فضاسازی استكبار غلبه پیدا كند و این را باید بدانیم مقاومت اسلامی بهترین راهكار برای مقابله با استكبار و صهیونیسم جهانی است .

كاشانی پور یادآور شد: مردم لبنان و خانواده شهدای لبنان مقاومت خود را نشات گرفته از مقاومت و پایداری مردم دلیر و آگاه و شهیدانی چون فهمیده، جهان آرا ،‌ همت ، باكری كاظمی و علی هاشمی ها می دانند و حمایت های معنوی ملت ایران در طول جنگ 33 روزه را از عمده ترین دلایل مقاومت و تقویت نیرو و قوای خود در برابر استكبار می دانند.


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت17:43---14 اسفند 1391
مطلب عمیق و قابل استفاده ای بود.تشکر میشود .باز هم از تحلیل های ایشان و امثال او استفاده کنید.بهره مند شدیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 10:30 :: نويسنده : داوری_فرمانده واحد دبیرستان نرجس

درباره وبلاگ

واحدبسیج دبیرستان نرجس دختران فاطمه (س)
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان واحدبسیج دبیرستان نرجس دختران فاطمه(س) و آدرس basijnarjes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 2107
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


Pichak go Up


استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال امروز


IS
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
دریافــــــــت کد

Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر